Obecnie prowadzimy szósty subsydiowany program moderowany „Kreatywny Aktywista” w woj. warmińsko mazurskim specjalnie dla trzeciego sektora (nie dla firm prywatnych). Beneficjentami są specjaliści, którzy pragną pogłebiać świadomość w obszarze zachowań miękkich.
Największymi fragmentami naszych warsztatów stały się tym razem:
– Cztery spotkania interpersonalne: „Koncepcja cyklu życia zespołu”, „Funkcje i zadania szefa w NGO”, „Kreowanie innowacyjności” i „Pedagogika i uczenie dorosłych”.
– Symulacje Szkoleniowe: „Innowacyjne Warcaby” i „Personnel Board”.
– Sportowe Spotkania Integracyjne z zajęciami raftingowymi.
Rzec jasnaoderwane od tematyki biznesowej symulacje oczywiście nie sprowokują do zmiany postaw i zachowań. Dlatego, grupy przećwiczą również narzędzia: „Wirtualny Barometr Energii Zespołu”, „Matryca Awansu Eksperckiego” i Zadanie „Etapy Inicjowania Rozwiazań” według metody California.
Spotkania i Wyjazdy Integracyjne stworzyliśmy dla pracowników biurowych i terenowych, którzy myślą o swoim rozwoju przywódczym.
Teraz szukamy ośmiu niesamodzielnych moderatorów do nadzorowania szkoleń team building. Kandydaci muszą potrafić pływać w kajaku, wspinać się na wędce i na prowadzeniu a dodatkowo czuć się swobodnie na desce lub nartach w stopniu nie mniej niż samodzielnym. Przyjety moderator nie będzie wiodącym mentorem spotkania dlatego tez nie wymagamy referencji i wcześniejszych dokonań team building.
Serdecznie zapraszamy do aplikowania.
ORGANIZACYJNE INFORMACJE – SZKOLENIA I WYJAZDY INTEGRACYJNE
Koszt: 720 zl z VAT za trzy bloków wyjazdowych.
Cena obemuje: codzienną pracę projektową w małych zespołach, dostęp do elektronicznej biblioteki wiedzy, prawo do wykorzystywania wszelkich materiałów na prowadzonych przez siebie warsztatach, trzy posiłki dziennie, przewóz uczestników do miejsca realizacji zajęć, pobyt w pokojach dwuosobowych, wyjazd integracyjny.
Bazą noclegow – konferencyjna jest: obiekt konferencyjny Leśne Runo
Wieczorne atrakcje i zabawy integracyjne to: kajaki, wizyta w polbliskim parku krajobrazowym. Cena katalogowa nie obejmuje tych aktywności.
Trenerzy wiodący projektu: Dorota Owczarska, Antoni Asnyk
Pozycje książkowe na warsztaty i wyjazdy:
Peale Norman Vincent “Moc pozytywnego myślenia”, Cialdini Robert B.” Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka”, Podstawy zarządzania organizacjami,, Skowron S., Promocja Przedsiębiorstwa
i Produktu, Wroczyński R.: Pedagogika społeczna.
Literatura uzupełniajaca na zajęcia i szkolenia integracyjne:
„Społeczna psychologia środowiskowa ” – dr Krzysztof Niedzwiedź, „Dziecko z zaburzeniami w rozwoju. Konteksty diagnostyczne i terapeutyczne” – prof. Grażyna Duda, „Psychologia i życie” – Jerzy Dratwa, „Wykłady z psychologii w Katolickim Uniwerytecie Lubelskim tom 6”, – doc. Grażyna Gawron, „Sumienie jako poznanie” – prof. Grażyna Niemiec, „Potęga podświadomości ” – dr Adam Niemiec, „Wychowanie religijne w polskich przemianach” – doc. Krzysztof Gawron, „Psychologia finansowa” – dr hab. Hanna Duda.
ZREALIZOWANE WYDARZENIA I WYJAZDY INTEGRACYJNE
Tematyka poruszana we wcześniejszych edycjach:
• Weryfikacja własnej efektywności pracy;
• Przekazanie uczestnikom wiedzy o zarządzaniu projektem;
• Rozwijanie umiejętności rozpoznawania przekonań, które zmniejszają skuteczność w życiu zawodowym.
• Rozwijanie umiejętności odróżniania zachowań asertywnych od zachowań agresywnych i nieasertywnych.
• Zmiana nieskutecznych sposobów postępowania w sytuacjach stresowych.
• Umiejętność wykorzystania technik sprzedaży, wpływania na klienta i finalizowania kontraktów. Pełniejsze zrozumienie procesu negocjacji i wybranych technik skutecznego negocjowania.
• Planowanie i realizacja akcji i wydarzeń promocyjnych
• Jak zadbać o zróżnicowanie technik szkoleniowych w jednym treningu
• Prowadzenie coachingu podczas wizyt handlowych.
• Kreowanie potrzeb – jak naprowadzić klienta na jego rzeczywiste potrzeby?
• Techniki negocjacyjne – otwarcie negocjacji – żądanie więcej, niż można uzyskać, nie przyjmowanie pierwszej oferty, technika okazywania zaskoczenia, ucieczka od i do konfliktu, technika – „niezdecydowany negocjator”, technika „imadła”.
• Elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej w rozmowie telefonicznej.
• Omówienie najczęściej stosowanych technik manipulacyjnych – analiza z perspektywy kupującego i sprzedającego.