Obecnie realizujemy już ósmy dofinansowany moduł szkoleniowy „Menedżer Społeczny” w woj. podkarpackim jedynie dla instytucji pozarządowych (niedostępne dla spółek komercyjnych). Uczestnikami będą liderzy, którzy mają ambicje zmiany i rozwoju swojej postawy w dziedzinie zachowań kreatywnyvh.
Głownymi etapami projektu zaplanowanymi na tą edycję są:
– 4 spotkania problemowe: „Specyfika zespołów projektowych i liniowych”, „Przywództwo sytuacyjne”, „Motywowanie i delegowanie” i „Rola trenera we własnej organizacji”.
– Gry Szkoleniowe: „Kooperatywne Scrabble” i „Marketing Scenario”.
– Aktywizujące Spotkania Integracyjne z zadaniami wspinaczkowymi.
Rzec jasnasame w sobie powyższe gry rzecz jasna nie pozwolą na przećwiczenie żadnych umiejętności. Mając powyższe na względzie,, nasi absolwenci dostaną także narzędzia: „Interdyscyplinarny Monitor Przywództwa”, „Mapa Awansu i Potencjału Osobowości” jak również Sesję „Analiza Przyczynowa” w oparciu o model WIOSNA.
Wydarzenia i Wyjazdy Integracyjne przeznaczamy głównie dla młodych talentów, którzy chcą odnalexc się w nowej funkcji.
Aktualnie poszukujemy dwóch asystujących doradców do prowadzenia wyjazdów integracyjnych. Chętni muszą umieć panować nad kajakami na nietrudnych jeziorach, wspinać się na wędce i na prowadzeniu a dodatkowo hamować i skręcać na nartach lub desce na poziomie co najmniej średnim. Wybrany współpracownik będzie w pierwszym projekcie wspierającym technicznie i nie potrzebuje doświadczenia trenerskiego.
Serdecznie zapraszamy do aplikowania.
TECHNICZNE FAKTY – SPOTKANIA I WYJAZDY INTEGRACYJNE
Koszt: 500 PLN brutto za trzy etapów programu.
Cena obemuje: uczestnictwo w zajęciach, teczkę z kompletem cwiczeń, upoważnienie do korzystania z przedstawionych ćwiczeń na własnych szkoleniach wewnętrznych, trzy posiłki dziennie, przewóz uczestników do miejsca realizacji zajęć, noclegi w standardzie ekonomicznym, wyjazd integracyjny.
Miejsce zajeć: kompleks zamkowy Dąb
Aktywności po godzinach i gry integracyjne to: wykorzystanie boiska do pilki nożnej, nocne podchody. Atrakcje są ujęte w kosztorysie bazowym.
Menedżerowie programów: Dorota Owczarska, Tomasz Horobała
Tytuły do przeczytania na zajęcia i wyjazdy:
Levitt Steven D., Dubner Stephen J. “Myśl jak Freak“, Winget Larry “Zamknij się! Przestań narzekać i zacznij żyć!”, Brzeziński J.: Elementy metodologii badań psychologicznych. , Altkorn J. Strategie marki w marketingu międzynarodowym, Kwarciak B.: Co trzeba wiedzieć o reklamie.
Literatura dodatkowa na warsztaty i szkolenia integracyjne:
„Postawy i zmiana postaw” – prof. Karolina Asfatowicz, „Jak przezwyciężyć życiowy kryzys” – prof. dr hab. Krzysztof Bułka, „Symboliczne metody klasyfikacji danych” – doc. Natalia Asfatowicz, „Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?”, – doc. Anna Markiewicz, „Efektywność kształcenia młodzieży niewidomej i słabowidzącej w zakresie orientacji przestrzennej i poruszania się” – doc. Adam Niemiec, „Dziecko z trudnościami w rozwoju” – prof. Hubert Niemiec, „Struktura osobowości” – prof. Andrzej Kowal, „Higiena psychiczna i pilot” – prof. Jerzy Pasternak.
MINIONE WYDARZENIA I WYJAZDY INTEGRACYJNE
Zagadnienia z wcześniejszych projektów:
• Nabycie umiejętności planowania czasu
• Budowanie własnego autorytetu jako doradcy klienta
• Rozwijanie umiejętności wyrażania emocji adekwatnych do sytuacji negocjacyjnych.
• Pełniejsze zrozumienie metod obrony ceny.
• Pełniejsze zrozumienie szybkich technik opanowywania tremy
• Zasady budowania strategii handlowej
• Jak analizować scenariusze przyszłego rozwoju rynku w swojej branży
• Jakimi kanałami i w jaki sposób ludzie uczą się i zapamiętują inforemacje
• Moje cele w sprzedaży – etapy procesu sprzedaży i etapy wizyty handlowej jako sekwencja kolejnych celów, które należy osiągnąć.
• Formułowanie wypowiedzi zawierającej wszystkie niezbędne elementy.
• Zasady podsumowywania negocjacji – raporty i analizy.
• Analiza rożnych typów trudnych konsumentów
• Oswajanie żywiołu czyli izolowanie emocji od problemu merytorycznego